Jag är KÄR!

Fick hem mina produkter från Jessicurl igår, och jag är KÄR! Prövade genast att göra en SMT inpackning med en del av Weekly treatment-inpackningen, och håret blev helt förändrat! Så sjukt mjukt, och började locka sig mer än det gjort på säkert ett år. Jag hade köpt hem både utan doft samt med Citrus-Lavendel, och det va Lavendeldoften jag testade igår. Var rädd att den skulle dofta alldeles för starkt, eller lukta linneskåp-hos-gammal-tant, men den va fantastisk, luktade underbart milt och gott och fräscht!
Nu önskar jag att jag hade hela skåpet fullt!;)
Fantastiska Jessicurl<3
Igårkväll va min brorsa Alexander här, vi käkade lasagne,drack varsin folköl och lyssnade musik samt fick massa tid att snacka. När Gry somnat och Alex dragit vidare in mot stan skulle jag och Johan kolla film, -Don´t be afraid of the dark. Det sket sig rätt hårt, filmen strulade och efter fyra försök gav vi upp och gick och la oss istället.
Ikväll ska Johan iväg på spelning (nej, jag är inte ett dugg avundsjuk, inte ett DUGG*morr*) och förhoppningsvis kommer min fantastiska vän Helena hit och joinar -hoppas! Jag hatar att sitta själv hemma (nej, barnen räknas inte och dom går ju o lägger sig tidigt) sådär en lördagkväll (om det inte är alldeles självvalt). Jag är en sällskaplig människa och jag tycker om att umgås, sitta o prata, vara i samma rum. Jag blir oerhört fort uttråkad när jag är själv. Oftast tycker jag det är skönt en stund, nån timme sådär. Då kan jag sitta och trycka chokladpraliner, måla tånaglarna o kolla lite på nån film, men sen börjar den där ensam-känslan smyga sig på, och jag avskyr att sova själv...
Är det bara jag som funkar så? Är alla andra sådär att ni älskar att vara själv, egentid lixom? är det jag som är konstig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är likadan, skulle aldrig kunna bi själv och egentid är kul under kanske max två-tre timmar. Sen har jag liksom haft barn under hela min vuxna tid så jag känner mig rätt naken utan det där ständiga ansvaret för någon annan.

2011-11-17 @ 21:09:05
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Kristinmandarin

Skönt att höra att man inte e ensam! Jo, jag har ju också haft barn hela mitt vuxna liv, och är van att "alltid ha någon" hos mig.

Kan dock vara skönt att släppa den där ansvarskänslan nån gång ibland;)

2011-11-17 @ 22:59:55
URL: http://kristinmandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0