Nu ska ni allt få...

...se bilder från rummen med nya tapeterna! Sovrummet gick helt otroligt smidigt att tapetsera, delvis berodde det väl på att tapeten är myyycket enklare att mönsterpassa, men va själva tapeten mindre känslig också jämfört med den i vardagsrummet. Hursom så är båda rummen heelt färdiga nu. Det ska såklart upp lite småsaker,små öampor o jox i sovrummet, plus att hela lägenheten fortfarande är lite sådär opersonligt avskalad och naken, det finns fortfarande lådor med pryttlar vi inte plockat upp. Vill få känns efter lite först INNAN vi belamrar hela lägenheten med junk. Dessutom är det ju lite skönt också, för att inte tala om mer lättstädat!
Först ut är två bilder från vardagsrummet. TVn ska upp på väggen sen och dvd+suroundsystemet ska upp och ja..ni hajjar...
Vårt vardagsrum, med tillhörande tvättsäck (ja, det va FYRA igår så gimme a brejk!). Solen smyger jättevackert genom fönstret men det förmår inte mig iphone att fånga på bild....
Tapeten i närbild. Typ. Vårt husdjur, den indiska elefanten, ville också vara med på bild. Tapeten är alltså kanelfärgad,men det syns inte heller så bra på bilden hur varm den är i tonen, den ser mer disig ut lixom...
Och här är sovrummet. Lampan är köpt på Blocket,mattan på golvet är en äkta indisk matta som kom till sverige 1977. Överkastet är från allas vårt Indiska;)
Och så en närbild på sovrumstapeten. Är den inte så vacker att man bara dööööör?:)
Nu ska jag plocka undan från frukosten,och kanske, men bara kanske,sortera sista tvätten. Ikväll blir det utgång!:P Har plockat fram skinnbrallorna,och igårkväll körde jag en OCM för ansiktet,eftersom jag planerar sminka mig lite (jorå serrni) ikväll (ingen j***la foundation dock) och tycker det är svårare att få kajal etc att färsta bra när man e nyoljad/vaskad. Även om oljan försvinner finns ju liiite kvar i huden o gör det svårt för ögonpennan att fästa. I övrigt tänker jag inte spejjsa till mig så mycket. Har nog glömt hur man gör åxå tror jag hehe....;)

Kommentarer
Postat av: Elin F

Wow surfade runt på nätet och såg de fina tapeterna. Jättesnygga! Försöker hitta ett ställe i huset där såna skulle passa bara för att jag tyckte de var supersnygga.



Var är de köpta?

2011-10-21 @ 14:53:54
URL: http://www.elinikiruna.blogspot.com
Postat av: Kristinmandarin

Hej Elin, ja men man kan alltid hitta en plats för fina tapeter:) tapetoholic

Våra tapeter kommer från Cole & Son, som bla finns på Colorama.

2011-10-21 @ 17:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0