Nya skor och lite fitta....

Har beställt hem nya kängor ifrån Brandos, hoppas dom ska passa!!! Av nån anledning så är leveransen jag skickade efter SIST redan skickad, men de första jag beställde är inte skickade ännu, skumt.... Hursom är det skitfina skor, men med mina fötter vet man aldrig om dom passar, så bara att hålla tummarna. Skönt iaf att det är fri frakt om jag måste skicka tillbaka..:)
Jag är en riktig sko-oholic och kan aldrig få nog av skor!
Igår va vi till Farsta centrum o hämtade Tuvas mobil,och jag passade på att köpa lite pysselprylar, bla lera att TILLVERKA FITTOR I! Har köpte en av Anaiahs fina Glammmuttor och blev sugen på att testa göra egna fittor, and so I did. Det blev Burslekafittor med min alldeles egna tuch, och jag funderar på att utveckla konceptet ännu mer, med med bling, fjädrar,fransar och stuff, känns riktigt mycket jag:)
Såhär blev mina första försök (den i mitten saknar franstofs dock):
Det va svårt att ta bilderna med mobilkameran, blixten blev för stark. Pärlorna/klittorna är inte kritvita som på bilden utan i "äkta" pärlemor, dvs mycket tjusigare....;)
Inatt har jag inte fått sova ett SKIT för Gry har varit vaken, så nu tänkte jag ta min trötta bebbe o krypa i säng en stund, Tuva är i skolan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0