Svårt att få ändan ur...eller ur ändan om man säger.

Ska dra in till stan idag för en snabbvisit på Lush. Egentligen hade jag tänkt henna håret med henna från typ Hennaboy lr nån annan shop jag hört bra rykten om, men nu är det ändrade planer,så jag köper henna från Lush idag,även om jag inte är så förtjust i deras henna. Den innehåller olika oljor bla vilket gör att det, iaf på mig, brukar rinna små rännilar av olja över pannan och i nacken  medans man har i den. Inte helt nice och ganska slabbigt...
Sen tycker jag att oljan gör att hennan fäster sämre, plus att färgresultaten inte är exakt den kopparröda nyans jag egentligen vill åt, men i brist på annat duger den. Ett plus är att den luktar lite godare än vanlig henna (särskilt om man jämför med Herbiques skit"henna").
Men innan jag kan dra iväg måste jag skita, och DET mina vänner är ingen lätt match. Ända(haha!) sen graviditeten har mina bakre kanaler inte funkat riktigt som dom ska. Ibland kan jag inte alls o ibland tycker kroppen jag ska tömma flera gånger per dag(vilket i sig är ett tecken på förstoppning). Jag är SKITdålig på att dricka vatten som kan hjälpa magen, utan hinkar mest kaffe o te. Man skulle med andra ord kunna säga att jag får skylla mig själv.
Gry sitter på golvet och finfördelar ett kex just nu, nybajsad och redo att få på sig kläder. Det är bara det att jag har så svårt att få ändan ur soffan o sätta igång att göra oss i ordning... Har sovit helt okej inatt men är ändå så sjukt trött.
Nu blir Gry less på mig som sitter o tråkar i soffan, så nu måååste jag! Zzzzzznark.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej, jag ber om ursäkt att du tog illa vid dig av min kommentar angående bananer. Det var inte alls menat som något äckligt. Men när jag läste din kommentar kan jag förstå att det kunde ses så.

Det är ju definitivt inte på det sättet vi tänker på våra barn.

Ber återigen om ursäkt.

/Martina

2011-10-19 @ 23:51:42
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Kristinmandarin

Hej Martina! Nej, Givetvis förstår jag att ni inte tänker så om era barn (det vore ju helt rubbat), men ja,jag reagerade på hur du uttryckte dig. Sen om man som jag har vänner som är just bögar så kanske man reagerar ännu mer när det blir en så trist bild ( saker uppkörda i röven,suga kuk) av bögar/homosexuella, eftersom man då vet att det handlar lika mycket om kärlek som sex, och sex kan ju som bekant se olika ut från person/par till par. Men det är jag säker på att du förstår,du med!:)

Så,ingen skada skedd;-)

2011-10-20 @ 08:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0