Egentligen har jag inte lust!

Nej serrni,jag har egentligen ingen lust alls att sitta här framför datorn,när jag kan sitta med näsan i femte HarryPotter-boken(jo,jag håller ju på att ta igen det nu,för dotras skull),men kände att vafan,det e lika bra å passa på lixom!
Gry sover middag och det är nästan knäpptyst här hemma,bara regnet som smattrar mot rutan och kylskåpet som brummar lite ikapp med min kurrande mage(jag orkar inte laga mat just nu).
Om ett par timmar slutar Johan o då drar vi på Ikea! Regniga dagar e fan som gjorda för Ikea om ni frågar mig,strosa runt o sen mumsa billig kanelbulle o kaffe...Lajk it!
Idag far Tuvan till sin pappa så hela veckan har jag bara ett barn hos mig. Det känns alltid ALLTID lika konstigt,lika tomt. Är inte van vid att ha varannan-vecka,men tuva valde det själv och det e ju bra för henne:)
I övrigt finns tamejfan inte mycket att skriva om,det händer lixom inte så jävla mycket i mitt liv. Vi sover (mer lr mindre bra),äter,städar,knullar,glor på TV,leker...ja sånt där som hör livet till. Bråkar gör vi också,men vi försöker dra ner på den biten,och det har lyckats rätt så bra;) Tuva är kaxig tweenie (åh vad jag hatar det ordet!!!) och ibland driver hon mig till vansinne men samtidigt är det svårt att hålla sig för skratt ibland också:P
Nä,nu ska jag läsa lite innan Gry bestämmer sig för att vakna,o sen e det dags att klä på sig o ut i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0