Jo förstår ni...

...anledningen till att jag är så jäääävla dålig på att uppdatera bloggen är att vi verkligen haft fullt upp här hemma med att försöka komma i ordning. Fortfarande är massa saker inte upplockade,men nu är iaf allt klart med målning o tapetsering,förutom att vi inte tapetserat fondväggarna ännu,det får ta sin tid,vi har inte bråttom!
Gamla lgh ligger ute på Hemnet nu,renoverad och klar -skönt!
Johan har varit ledig i ca en vecka så vi har haft masa tid för varandra,och kan sitta och bara vara i soffan tillsammans,och jag blir glad av att se honom glad,smygtittade på honom häromdan när han stod ute på balkongen och man såg att han stod där och NJÖT. Då fick jag le lite för mig själv. Vi sover tillsammans,men med Gry mellan oss ,det hindrar dock ingen av oss från att krypa över till den andre för närhet och kärlek...:)
Ikväll kommer min bror Alex hit på middag och snack,mysigt!:)
Nu är jag så förbannat trött att jag inte orkar skriva mer,ska ta o koka lite kaffe istället;)
men jag återkommer,även om det kanske går några dagar mellan varven nu ett tag framöver:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0