En pissig bra dag.

Idag började som en riktig jävla pissdag. Vaknade halv sex av att jag hade sjukt ont i övre delen av magen, under bröstkorgen, och även ut i ryggen. Efter att först försökt få det gå över i sängen och sedan sätta mig ute i soffan fick jag till sist ropa på Johan. Jag hade så ont att jag grät och till sist ringde jag motvilligt in till förlossningen, bara för att kolla.
Skulle ta två Alvedon och sedan ringa tillbaka inom en timme,vilket jag gjorde. Eftersom jag INTE ville åka in i onödan beslutades det om att jag skulle avvakta och komma in om det blev värre.
Lyckligtvis blev det bättre och efter att jag lättat på trycket inne på skithuset gick det nästan helt över.

Johan var tvungen att jobba så skickade iväg honom efter att han fått fixa frukost åt mig och Gry, och sen ringde jag min mamma,som kom efter några timmar och hade med sig lunch och fika. Hängde med mor min och Gry, och sedan kändes det faktiskt lite bättre.
Även nu i skrivande stund känner jag av magen, men bara svagt.

Tog Gry och gick ut en liten sväng på eftermiddagen, och vi trotsade gråvädret i våra nya regnkläder:-)

Sen bar det av hemåt? Där jag satte igång att koka kalops till morgondagens middag!

Imorrn ska jag till min frisör, är faktiskt riktigt nervös för om vi ska lyckas få någon ordning på mitt fortfarande
GRÖNA hår...:-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0