Sjuk

Jo, jag blidde ju sjuk, trots envisa försök att ignorera både halsont och tröttheten i kroppen... Sitter hemma med ajaj i halsen, snor som påminner om en maskros i färgen (bjuder på den) och massiv huvudvärk.
Johan vägrar (!) vabba för att ta hand om Grytan när jag inte orkar ( annars är han tvungen att jobba både lördag och söndag), så just nu handlar det bara om pure överlevnad här hemma tills han kommer hem
(runt halv två). Jag ligger mest på soffan med vissa avbrott för att göra mackor, byta blöjor etc.
Tror ev Gry börjar bli dålig hon med, hon är rätt gnölig...

Bjussar på en bild av mitt hår som fortfarande är lika intensivt i färgen trots alla försök att tvätta ur den,så blir nog ett besök till min frisör Lina inom en överskådlig framtid...;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0