Vill ha

Asså. Det här med att känna att msn aldrig, riktigt på riktigt, har pengar...fy fan vad det stör mig!
Jag brukar alltid tänka att sålänge vi kan betala alla räkningar, hyra, ha mat på bordet och kläder på kroppen så RÄCKER det. För det GÖR det ju.
Jag har varit mammaledig, småjobbat och snart ska jag vara mammaledig igen. Då är kassan knapp, det bara är så.

MEN ibland är det bara så sjukt frustrerande!! Det finns så mycket jag vill ha, så mycket jag vill unna ungarna, unna MIG själv!
Jag hatar att behöva prioritera bort saker pga ekonomin, och även om jag vet att det är nu det är såhär, att resten av livet inte kommer se precis likadant ut, så kan jag nästan bli tokig ibland.

Just nu skulle tex jag personligen "behöva" följande: ett frisörbesök, en höstkappa, ny väska. Av dessa saker har jag råd med EN denna månad(om inte väskan skulle vara skitbillig av förmodad skitkvalite). Och det suger, så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0