Om en stund..

..drar jag in mot söder med Gry för att möta upp Johan,och min mamma. Mamma ska hänga med Grytan medan jag och J ska på det förmodligen sista ultraljudet innan bebben ploppar ut.
Vi mäter tillväxten samt kollar att moderkakan och navelsträngen ser bra ut och funkar som de ska.
Det har sett bra ut hittills, men man vet ju aldrig och nu när det är så nära förlossningen känns det extra viktigt att hålla koll.
Idag har vi bara varit inne, jag har målat första strykningen på vårt trista Ikeaskötbord för att det ska smälta in lite bättre i sovrummet, och så har vi kollat lite tv, och ätit massa kanelbullar.
Vi har även tagit ett skönt bad, och jag passade på att tvätta håret.
Är verkligen skitnöjd med den djupt röda färgen jag fick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0